Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22317
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гаврилов В. П. | - |
dc.contributor.author | Пушкар О. І. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-17T10:35:08Z | - |
dc.date.available | 2020-01-17T10:35:08Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Тримірне моделювання : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія" першого (бакалаврського) рівня / укл. В. П. Гаврилов, О. І. Пушкар – Х. : Вид. ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – 13 с. (Укр. мов.). | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22317 | - |
dc.description.abstract | Тримірне моделювання - це процес створення об'ємної моделі за допомогою спеціальних комп'ютерних програм. На основі креслень, малюнків, докладних описів або будь-який інший графічній або текстової інформації модельєр створює об'ємне зображення. У спеціальній програмі модель можна подивитися з усіх боків, вбудувати на будь- яку площину і в будь-яке оточення. Тримірна комп'ютерна графіка, як і векторна, є об'єктно-орієнтованим, що дозволяє змінювати як всі елементи тримірної сцени, так і кожен об'єкт окремо. За допомогою графічних редакторів можна виконувати наочні зображення. Тримірна модель може бути будь-якої складності. Можна створити просту тримірну модель, менш деталізовану і спрощеної форми. Це також може бути складна модель, в якій є обробки дрібних деталей. Тримірне моделювання застосовується в дуже багатьох сферах. В першу чергу, це створення архітектурних, ландшафтних та інтер'єрних дизайн-проектів. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | інтерфейс 3ds max | ru_RU |
dc.subject | вікна проекцій | ru_RU |
dc.subject | командна панель 3ds max | ru_RU |
dc.subject | стандартні об'єкти 3ds max | ru_RU |
dc.subject | об'єкти сцени | ru_RU |
dc.subject | геометричні примітиви | ru_RU |
dc.subject | сплайн | ru_RU |
dc.subject | полігон | ru_RU |
dc.subject | крапка | ru_RU |
dc.subject | ребро | ru_RU |
dc.subject | джерела освітлення | ru_RU |
dc.subject | редактор матеріалів | ru_RU |
dc.subject | карти матеріалу | ru_RU |
dc.subject | візуалізація сцени | ru_RU |
dc.subject | анімація | ru_RU |
dc.subject | контролер анімації | ru_RU |
dc.title | Тримірне моделювання : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія" першого (бакалаврського) рівня | ru_RU |
dc.type | Other | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Методичні матеріали (МСТ) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
2019-РПНД-Гаврилов В.П., Пушкар О.І._Тримірне моделювання.pdf | 302,92 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.